Life as a muslim interview

Salam mesra buat pembaca,
Seiring dengan perjuangan akademik di sekolah, berbagai hasil yang saya terima sepanjang perjalanan saya sebagai seorang pelajar Year 9 ini.

Pahit, manis.

Suka dan duka.

Bermacam rasanya!

Berbanding dengan Year 8 yang saya kira agak santai, Year 9 ini memang terasa getirnya. Moga iman mampu diteguhkan. Doakanlah semuanya.

Kini terdapat satu presentation yang perlu dilakukan yang kami pelajar-pelajar mesti mengumpul informasi dari individu muslim sendiri.

Terdapat survey/interview yang perlu saya lakukan.

Bagi yang ingin volunteer, boleh hantarkan e-mel ye...

E-mel : h09ijailani@educationvillage.org.uk
Facebook : Iffah 'Gl├╝cklich' Ahmad Jailani

Kedudukan sama ada menjadi seorang muslim di negara Islam atau tidak, tidak menjadi masalah. Kalau malu nak cakap, letak je smiley face sebagai isyarat setuju :) Cuma mungkin saya perlu lebih ramai yang berada di UK.

Terima kasih kerana membantu :') Semoga Allah membalasnya dengan lebih baik.

Note, atas urusan ini lebih baik hantar e-mel seperti yang diberi, bukan e-mel yahoo, hotmail, etc kerana saya jarang check e-mel yang lain, tidak seperti e-mel sekolah yang memang kena check selalu :') Di samping itu, nama dan tempat juga akan dimasukkan dan probably umur, cuma boleh pilih untuk letak nama sebenar, nickname, nama penuh etc dan tempat hanya akan diletakkan secara general.


Makluman, HANYA hantar e-mel kerana saya tidak on facebook buat seketika. Ataupun blog. Jadi komen-komen mungkin tidak dibalas. Apa-apa, e-mel sahaja ye? Pelajaran dan kemudahan tidak membenarkan untuk itu. Jazakallahu khairan.

Regards,
Iffah Ahmad-Jailani
15 Februari 2012
Haughton Academy

Comments

Popular Posts